Onze medewerkers

Nieuwe jobsite zkt talent

13u02, 31/01 - het moment waarop onze nieuwe jobsite live ging. Om op te vallen tijdens de huidige war for talent en een zo authentiek mogelijk beeld te geven van wie het UZA is als werkgever, werd de oude jobsite volledig omgebouwd tot een interactieve website waarop je alle vacatures, maar ook alle voordelen van werken bij, authentieke interviews, quotes van eigen medewerkers enz. kan terugvinden. Zo geven we alle kandidaten een zo goed mogelijk beeld van het UZA als werkgever. Én starten we meteen met het juiste beeld aan het sollicitatieproces.

Neem een kijkje op www.uzajobs.be.

Ook vacatuza in nieuw jasje

Om de nieuwe vormgeving van onze jobsite volledig door te trekken, staken we ook onze vacatuza in een nieuw jasje volledig in lijn met ons nieuwe employer brand. De vacatuza is een maandelijks vacatureboekje dat je op verschillende plaatsen in het ziekenhuis kan vinden. Je kan er al onze openstaande vacatures in terugvinden, enkele vacatures in de kijker en telkens één vacature waarbij één van onze medewerkers hun job toelicht in eigen woorden. Een vacatureboekje klinkt dan wel simpel, maar staat voor ons in de top 10 van bronnen tijdens een sollicitatie. In 2022 stond de teller op maar liefst 157 sollicitaties via de vacatuza.